Visita x Shoarma

Afgelopen zaterdagnacht heb ik shoarma gegeten. Een gerecht dat ik normaal gesproken niet vaak bestel. Maar ach, om 4 uur ’s nachts sta ik nou niet bepaald bekend om m’n drang naar haute cuisine. Gelukkig was ik nog wel in staat om na te denken en niet die pauper knoflooksaus te gebruiken zodat ik zondagochtend niet met buikcholera in m’n bed lag.

Schuldig aan deze nachtelijke shoarma-impuls was het Visita feest van Bacardi. Een lekker avondje was het. Locatie zag er heel vet uit. Credits hiervoor naar WINK.

Visita locatie
Best wel lekker gaan door WINK.

Productie ook lekker. Credits naar Bruut.
Visita Productie
Vleugje decadentie in de productie door Bruut.

Homemade ding van FS Green, Full Crate & Grand Jackson was ook tof. Credits naar FS Green, Full Crate & Grand Jackson.

Visita Homemade
Homemade

David Vunk helaas niet echt meegekregen maar toch credits naar hem omdat ie onderdeel is van Crème Organization en die heb ik hoog zitten.

Visita David Vunk
David Vunk

Sowieso credits naar de Rassion chicks voor het idee achter de flessen kamer. Lekker bezig dames.

Visita Rassion
20% Rassion

Grote teleurstelling van de avond was toch wel Louis La Roche. Kid is net 18 en draaide zwaar gedateerde house. Jammer man. Stick to producing.
Visita Louis La Roche
Niet zo heel lekker gaan door Louis La Roche

De boys van GLDJS hadden het dankzij La Roche vrij makkelijk en knalden in hoog tempo party-rammers zodat het toch nog goed los ging.
GLDJS DJ Team
GLDJS

Last but not least, Bacardi en @Nixisin bedankt voor de kaarten die ik kon weggeven. Volgende Visita zal eind 2009 gaan plaatsvinden.

3 responses to “Visita x Shoarma

  1. David Vunk: Baasje!

  2. Liefde!

  3. Dit is een staaltje conceptueel nihilisme waar ik u tegen zeg, Perre!

Leave a Reply

