SLECHT GAAN OP DINSDAG

Omdat ik werk naast de PC. Hooftstraat begeef ik me regelmatig in wat de chiqueste straat van Amsterdam zou moeten zijn. Ik vind het er wel lachen met al die typetjes. De kakkers. De nouveau riche. De botox-jes. De Oostblokkers. De Harry Mulischjes. De Regillio Tuurtjes.

Er is echter 1 groepje op de P.C. waar ik me regelmatig aan kan ergeren. Ik heb het over het groepje opgeschoten rijkeluiszoontjes die bij Oger werken. Je kent ze wel. Net af van het puberzweet staan ze met veel te slicke pakken voor hun leeftijd voor de deur van de Oger een beetje tof te doen. Nou is met dat tof doen an sich helemaal niks mis. Het vervelende van dit groepje is dat ze ook echt op de rest neerkijken.

Newsflash gastje, je werkt in een winkel. Een winkel gastje. Net als de mensen die bij Albert Heijn werken zeg maar.

SLECHT GAAN OP DINSDAG

oger

One response to “SLECHT GAAN OP DINSDAG

  1. oh amen mijn broer. ik kende er een die uit hetzelfde dorp kwam als ik. stond ie heel vet te doen voor die winkel met zijn domme krijtstreepje met stomme roze stropdas met een of andere dikke knoop en dan op van die rare bruin/gele schoenties aan. bah. zijn haar helemaal geslickt en me niet eens groeten. terwijl hij op de middelbare een nog grote sukkel was dan ik.

Leave a Reply

