1.000 & Counting…

logo

Zoals alle dingen die ik later ben gaan doen dan de voorlopers kraakte ik ook bloggen in eerste instantie af. Desondanks begon ik 10 maanden en 1 dag geleden toch de blog die je nu aan het lezen bent. Vandaag zijn we aangekomen bij post nr. 1.000 en beginnen de mensen langzamerhand hun weg naar m’n blog te vinden.

Deze post leek mij een geschikt moment om een tussenstandje op te maken. Wat gaan we de komende tijd doen?

DIESEL

Men weet dat ik een aanhanger ben van het credo WORK HARD, PLAY KKHARD.
work hard, play kkhard

DIESEL blijft m’n baan. Zonder DIESEL geen blog. WORK HARD!

BLEND

blend logo

Een aantal maanden nadat ik m’n blog begon benaderde BLEND me of ik een vaste bijdrage wilde leveren aan het blad. Van online naar print. Een te gekke ontwikkeling waar niet alleen BLEND, maar ook VICE (voor Swurdin’s column) en Glamcult (voor Monobrows column) credits voor moeten krijgen. In mijn geval: bedankt Jurriaan, Theo, Remco, Bieneke en Brunette @ BLEND.

LAY-OUT
Als we dan toch bezig zijn met bedanken: Bedankt @JanJesse, @Kris en @deReiger voor logo’s en andere ontwerp perikelen. De nieuwe lay-out is in de maak en zal binnenkort online staan.

GUEST EDITORS:
Sowieso credits naar journalist-boy @JelledeG voor 2 nu al legendarische bijdrage’s.

Daarnaast kondig ik bij deze een nieuwe guest-editor aan. Een van m’n gabbers tot de dood, de enige echte Vjeze tot de Fur aka Freddy Tratlehner aka boy-wonder F. aka het taalvirtuoosje gaat Niceandimportant zodra de nieuwe lay-out online staat van een 2-wekelijkse gast-bijdrage voorzien!

vjeze

HONORABLE PEOPLE

Nog een stukje uitbreiding. Ik sluit me per direct aan bij de Honorable People blog van Patta, Mo Manager en My Little Soundsystem op High Snobiety. Concreet gaat dit inhouden dat ik op deze plek ook zal gaan bloggen. Credits hiervoor naar Team Patta, Mo’tje en Femke!

team patta

CRAZY PARTY LIFESTYLE

Goed. Waar waren we? 1.000 blogs. Ontwikkeling. Vernieuwing. Het leven. Het vieren van het leven. Het winnen van het leven. Jarig zijn. Party.

knali voor

Geen Niceandimportant zonder crazy party lifestyle. Dat snap je toch wel? 9 Augustus ben ik jarig. Maar daar heb ik zo verschrikkelijk veel party-zin in dat ik het 2 dagen eerder, op vrijdag 7 Augustus ga vieren. Samen met m’n gabbers Daan aka Danny de Funk aka Tropical Thunder & Wester aka The Party General aka Fall-Down 3 ‘O Clock Schuurtjeboy86.

Vrijdag 7 Augustus in the Dansen bij Jansen (Dancing @ Jones) Fabulous Club for Rich People.

Kom langs! Drop een comment en we regelen lijst.

knali achter

SLOTWOORD

Lieve lezer, ik zou me vereerd voelen als jij me blijft lezen. Misschien kan je zelfs wel een keer tegen je vrienden zeggen dat ook zij hun leven iedere dag 5 minuten zouden kunnen verrijken met niceandimportant.com (“het werkt echt”)

Voor nu bedankt!

WORK HARD, PLAY KKHARD!

Stukje liefde van mij naar jou.

Perre

9 responses to “1.000 & Counting…

  1. gefeliciteerd en bedankt!!

  2. Gefeliciteerd LFG!

  3. Gefeliciteerd! En: ik blijf doorlezen. Word elke ochtend weer vrolijk van je nieuwe posts. Je zou meer moeten bloggen in het weekend. 2 dagen zonder intbibimitbn is lang. Heel lang.

  4. O, en: ik wil een t-shirt.

  5. Pingback: Sympa&Wichtig « Rassion

  6. gefeliciteerd winnaar

  7. garretweldon

    Hoera Hoera!

    Gefeliciteerd!

  8. Winaar van het leven!! Gefelici-kk-teerd ouwe!!! Ben trots op me brada!!!
    LOBI!!

  9. I wish to many thanks for posting this text without the same old bias that is thus prevalent in nowadays’s writings. This content is simple information.

Leave a Reply

