BLEND x Van Abbe

Ik werk voor een bedrijf dat zich heeft gevestigd in de lichtstad. Vandaar dat ik god iedere dag bedank dat ons marketingkantoor in het mij zo geliefde Amsterdam staat. Ik heb namelijk niet zo veel op met Eindhoven. Sterker nog, ik vind het een sfeerloze, lelijke stad. Neemt niet weg dat er natuurlijk ook wel toffe dingen in de Lichtstad gebeuren. Bijvoorbeeld dat er een flinke pot subsidiegeld naar het van Abbemuseum toe gaat.

Vanaf morgen loopt er een trio-expositie van Jo Baer, Lynda Benglis en Jutta Koether in het van Abbe. Mijn collega’s bij BLEND hebben speciaal voor deze expo een extra uitgave gemaakt. Check ‘m bij de aankomende BLEND.

Toch vrij sympathiek van BLEND om een steentje bij te dragen in het verbeteren van Eindhoven. Zouden meer mensen moeten doen. Ik zou bijna zeggen: Let’s make things better.

blendvanabbe

Leave a Reply

