SLECHT GAAN OP DINSDAG

Een tijdje terug had ik het over een van de grootste megatalenten die ik ooit gezien heb. Guess what? Ze is terug. Met een nieuwe single! En vanwege haar voorliefde voor chique videoclips is er wederom een meesterwerk geschoten.

Sterker nog, bij de strandscenes zou een vergelijking met Wicked Games van Chris Isaac (hier in een kekke hardrock remix) aka de meest sexy clip aller tijden niet eens misstaan.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over haar buitenaardse vocale capaciteiten. Haar stem is zo ontzettend mooi dat ik op sommige momenten twijfel of ze niet gewoon de verlosser is. Maar waarom ziet niemand dat dan?

Beste mensen, ben ik nou degene die zo slim is of zijn jullie nou zo dom?

Ok, genoeg gelul, kan iemand me nu dan heel snel 5.000 pakjes prozac komen brengen voordat ik nog suïcidaler wordt van deze onbeschrijfelijke, met een mes dwars door mijn hart snijdende herrie?

Bedankt.

superSLECHT GAAN OP DINSDAG.

One response to “SLECHT GAAN OP DINSDAG

  1. Zij heeft echt alles… zang- piano- danstalent en siliconen. Nederland’s hoop voor t eurovisie songfestival!

Leave a Reply

