Star Wars Wedding

star-wars-wedding

Ik ben er nog niet uit over wat het meest trieste is:
1) Dat Duncan Thomson (41) en Sammi Gardiner (39) zijn getrouwd op Star Wars dag, tijdens een Star Wars ceremonie.
2) Dat het bruidspaar zelf, als enige, geen Star Wars outfit aan had.
3) Dat er een ambtenaar van de burgerlijke stand bestaat die de volgende tekst in de huwelijksgeloften verwerkt: “I promise to protect you from carbon freezing and promise to protect you from the Dark Side, through hyperspace and into the far reaches of the galaxy.”
4) Dat ze George Lucas hebben uitgenodigd die aangaf ‘niet te kunnen’.

Ik denk dat ik nr. 2 het ergste vind.

3 responses to “Star Wars Wedding

  1. feasty bourka

    hahaha ik vind het best wel tof eigenlijk.
    Gewoon schijt en starwars gaan, wel jammert dat ze geen cake van jabba de hutt hebben.

  2. Bruidegom heeft wel degelijk een Star Wars outfit aan: http://goatmilk.files.wordpress.com/2008/05/han-solo.jpg

  3. Ai…. Ik vreesde al dat die nog ging komen. Was een kwestie van tijd. Ik zal m’n facts beter checken!

Leave a Reply

