La Roux – In For The Kill (Skream’s Let’s Get Ravey Remix)

Ik weet niet zo goed of ik ‘m nou irritant vind of tof, of gewoon allebei. Wat ik wel weet is dat ie, ondanks dat ie er niet echt op lijkt, toch een beetje doet denken Unfinished Sympathy van Massive Attack. Ook zo’n track waarvan ik niet weet of ik ‘m nou irritant vind of tof.


3 responses to “La Roux – In For The Kill (Skream’s Let’s Get Ravey Remix)

  1. is gewoon een epische banger hoor.

  2. Stukje awesomeness naar de mensen toe lijkt me.

  3. Achtergrondmuziek bij een reisprogramma zullen jullie bedoelen

Leave a Reply

