SLECHT GAAN OP DINSDAG

haat

Wie deze blog regelmatig leest en/of mij persoonlijk kent weet dat ik niet vies ben van een gezonde dosis jan en alleman afkraken. Als groot voorstander van zo veel mogelijk haten kan ik me dientengevolge ernstig irriteren aan een groepje collega haters: De hater-haters.

De hater-haters zijn van die leuke, gezellige mensen. Ze hebben een gestructureerd leven en een te net huis. Ze hebben over verdacht weinig kwesties een mening en antwoorden bovengemiddeld vaak met ‘weet niet’ of ‘gewoon, daarom’. Bovendien gedragen ze zich vaak een jaar of 10 ouder dan ze in werkelijkheid zijn.

Hater-haters, neem een voorbeeld aan Lukas, een man die de edele kunst van het haatpraten als geen ander onder de knie heeft en zich regelmatig als de Messias van de haters opwerpt. Lukas blaft tijdens een gemiddelde vrijdagavond een ongekend spervuur aan haat naar buiten. Zelfs z’n eersterangs vrienden blijven niet ongedeerd.

Beste hater-haters, begrijp nou eens dat wij haters juist kleur aanbrengen in het leven. Want goede haat, daar wordt om gelachen.

Haters4Life. Toch Lukas?

Een korte SLECHT GAAN OP DINSDAG, maar dan op donderdag.

6 responses to “SLECHT GAAN OP DINSDAG

  1. haters4life niggers whuuuuuuut!!!

  2. lukas is not te doen nep..

  3. feasty bourka

    ik trek de oo-ik-ben-lucas-waarom-overkomt-mij-dit-mentaliteit niet zo goed van die gast, een beetje gaan haten op mensen om dat ie zelf dingen te kort komt en daar door gefrustreerd is. Twfoe kut Lucas! Gefeliciteerd met je kut wijf en je kut baan. Mogool

  4. ik haat jullie. Vooral kankerlijers die me naam verkeerds spellen. Ik kom wel er wel uit wie er achter die boerca schuilt.

    Hate-up nikkers.

  5. hassan_sasch

    true fuckking story!

  6. ik wil dood

Leave a Reply

