Marloes ten Bhömer

Voor al die design freaks ben ik nu waarschijnlijk de kneuzige spuit 11. Maar ik zeg je eerlijk, ze was me nog niet opgevallen. Desalniettemin ben ik wel instant fan. Sterker nog, ik vind haar briljant. Dus beter gaan heel veel hele mooie en elegante vrouwen deze schoenen kopen, zodat Marloes ten Bhömer over eeen tijdje allerlei design prijzen krijgt. Misschien komt ze wel op de blog van Kanye.

Want dit is gewoon Jan Jansen in 3094.

marloes-ten-bhomer7

marloes-ten-bhomer6

marloes-ten-bhomer

marloes-ten-bhomer2

marloes-ten-bhomer3

marloes-ten-bhomer4

marloes-ten-bhomer5

Leave a Reply

