Costa Rica

Dag lieve lezer, ik ben er weer. Laten we dan maar even beginnen met de dingen die ik tijdens mijn vakantie te weten ben gekomen. En wel in chronologische volgorde:

-Ik haat lange vluchten.
-Vicky Christina Barcelona is een harde film.
-Ik hou intens van Miami.
-Als de keuze is een bus en daarna een pont of een taxi en daarna een speedboot is de laatste de beste keuze.
-Backpackers zijn schraal.
-Een rots met daarin een natuurlijk infinity pool is het paradijs.
-Als je “Make Real your Fantasies” wilt moet je bij sexshop Passion in het lelijke en not gezellige stadje Quapos zijn.

passion

-Ik haat surfers.

surf20up

-Mensen uit Costa Rica zijn aardig.
-Matapalo is het tofste dorpje uit Costa Rica, maar hierover meer in een aparte post.
-Het mooiste huis van de wereld staat in Matapalo.

matapalo-home

-San Jose is de meest deprimerende stad waar ik ooit geweest ben.
-Als je 4,5 uur in een vliegtuig bij de Gate moet blijven zitten omdat er eerst een vrouw ziek is en daarna een motor kapot is, is Miami toch ineens niet iets waar je intens van houd.

Eindconclusie: zeer de moeite waard om naar toe te gaan, maar zorg wel dat je uit de buurt blijft van die duivelse backpackers.

One response to “Costa Rica

  1. Welkom terug. Lekker veel posts ook meteen.

Leave a Reply

