Rene & Elisa – Als het leven soms pijn doet

Net als je dacht dat het liedje al slecht gaan 2.0 was, begin je de comments te lezen. Die zijn zo naar dat ik me helemaal kil van binnen voel. Ik zou er overigens wel een moord voor doen om Gabjj8 beter te leren kennen.

Na de jump nog meer hoogtepunten

gabjj8
dit lied laat me altijd aan vroeger denken,
toen was het nog een gelukkige familie (ik, me stiefvader, stiefbroertje en moederlief) nou is mijn moeder gescheiden en zie ik me broertje bijna nooit meer. heb nog wel meer meegemaakt. haat het leven daarom luister ik dit zielige, prachtige lied. huil vaak hiervan en denk dan even niet aan zelfmoord.

groetjes mij.

hoihoiafwasmiddl:
hardcore 4 life biatch klote marokanen !

furb04:
ik zelf geloof niet in een god, maar heb uiteraard wel respect voor degene die wel in “hem” geloven.
Gelovig of niet, het is gewoon een prachtig nummer! niet te beschrijven.

en voor degene die willen zeiken..
luister dan niet, en reageer al helemaal niet… heeft niemand om gevraagd, en het is gewoon respectloos..

eliab777 ik ben zwaar depressief geweest als christen en heb de dingen uit dit liedje heel erg ervaren en ik had mijn familie ,die hier zelf niet doorgeraakten
dus laat ze zingen, want het komt van God
en ja , ik ben een gelovige

Lientjeeappelsientje Dit is egt hun mooisteee nummer <33
ik denk dat iedereen zo zn moment weleens heeft dat het echt niet meer gaat (A)

mndlkhnn Dit nummer helpt mij elke keer weer de moed bij elkaar te rapen om door te gaan. Het heeft me geholpen in de tijd dat ik mijn vader verloren heb. En dat doet het nog steeds.. elke keer weer, bedank ik De Heer in goede en slechte tijden, in geluk en in verdriet… Laat Hij aan mij merken dat Hij er is, en mij bijstaat.

Ja, Heer wilt u mij helpen?? Als ik moe ben en verward. Dat het geloof in mijn verstand, ook zal leven in mijn hart!!!

annekeej13
Kapot mooi nummer.

SarahPalte wauw! echt zo mooi, ik mag heb binnenkort solo zingen in de kerk.
Zingen vind ik niet eng, maar dit nummer wel, ik twijfel zo vaak of Hij bestaat of niet, daarom heb ik dit nummer gekozen om te zingen, maar vind het zo eng om te doen, terwijl ik zo vaak in de kerk zing.

Maar het nummer helpt me daarbij hoop ik.

PeetjelovesyouSabine,
ik wil even zeggen dat dit zoveel voor mij betekent ..
ik had dit nooit verwacht, dat onze vriendschap zo sterk kon zijn..

Loveyousomuch [L]

joseel18
Lekker lied, GOD voor eeuwig !!!

SyllviaaaXtokiohotel
Mijn vriend is 2 maand geleden vermoord. daar heb ik het heel erg moeilijk mee! maar dit lied doet me echt goed!
zelf geloof ik, maar met twijfels…

Iedereen heel erg sterkte met alles!

Kusjes

xMarff
Ten 1e Veel sterkte allenmaal,
Ten 2e geef niet op en vertrouw en bid!
Dat is alles wat ik jullie kan zeggen,
Ik heb ook een rot verleden achter de rug

arnepelzer
mijn leven doet elke dag pijn:(
ik zie geen uit weg meer
mijn vader is overleden:(
mijn moeder gaat ut niet goed mee
alle vrienden /vriendinen van me zijn fake:(
ik weet niet waar ik heen moet
maar dit liedje is zo moooiii ut geeft me ergens kracht

hOuvanJouwxx
7jaar geleden toen ik 6jaar was Zwikte mijn moeder haar voet om in de badkamer toen ze mijn broertje in bad aan het doen was toen zijn we naar het zieken huis gegaan daar besloten ze mijn moeder te oppereren uiteindelijk kwam er een bacterie in haar enkel en hebben ze haar moeten ampeteren dit doet ook mij soms heeel veel pijn😦

hOuvanJouwxx
Oma Oma kreeg long kanker op woensdag 6 augustus ze heeft nog maar wat hapjes lucht ik heb een foto geziien vndaag OMTEJANKE TERING ZOOI ik voel me zoooo klote😦 vorig jaar me opa knaker 2 jaar gelede me tante onder te treiin 3 jaar gelede me oom Hart stillstand!!!

BitchieNietje
Mooi liedje🙂
Ik kwam erbij door mijn moeder, zij had m een keer gehoord bij een rouwdienst..

AveplavNou, dingen waar ik voor gebeden heb enzo zijn uitgekomen… tuurlijk, er is toeval, maar op een gegeven moment gebeurd het zoveel… Ook genezingen (niet bij mezelf dan) ken een verhaal van een man die geboren is met kleine hersenen, gingen ze een keer voor bidden, nu leeft hij gewoon als ieder ander, ledematen die weer aangroeien, noem maar op… Als je er echt naar op zoek gaat zul je het echt vinden, dat heb ik gedaan en wie zoekt die vind, dus…. beantwoord dat de vraag een beetje? Zegen!

Peacecock
God helpt helpt je, je voelt je rustig worden!!!!! je merkt dat hij er is, probeer maar eens te bidden!!!!!

sannie1993
jah dank je wel !
ik hoop dat God me wel kan helpen !
anders kan ik de pijn neit meer verder verdragen en leef ik over 2 dagen neit meer !
ik heb al afscheidsbrieven !

NightwishLoverr Mensen
Blijven leven, hé.
Wie er ook naar boven is gegaan,
ze zijn veilig.
Ze zijn veilig!

Angelxanime
Echt zo’n mooi nummer! Ik krijg er tranen van… Mijn tante had zelfmoord gepleegd😦..
In een fijver.. Naast haar huis😦
ze heeft 2 kinderen..

sexyboyjan
echt heel mooi super 5 sterren plus een abbonement mensen kei mooi recht uit het hart van de artiest
Ik mis haar zo..

3 responses to “Rene & Elisa – Als het leven soms pijn doet

  1. jezus…

  2. hahahah, ik wordt hier dan wel weer kankerblij van..

  3. “in een fijfer.. naast haar huis..”
    Het gaat ver.. haha

Leave a Reply

