SLECHT GAAN OP DINSDAG

slingers

Laat me voorop stellen dat ik niet hou van de ‘In de Roxy was het leuker’ generatie. Dat gezeik over vroeger was alles beter doe ik wel als ik bejaard ben. Toch wil ik even m’n beklag doen over een ontwikkeling in het nachtleven, en dan voornamelijk het segment ‘groovy funky electrohouse’ aka de meest verschrikkelijke scene ever.

Je zou zelfs kunnen spreken van een illustratie van een grote sociologische ontwikkeling. Het heeft namelijk alles te maken met de nieuwe generatie HBO-ers van een zeer tot verschrikkelijk middelmatig niveau die worden klaargestoomd om onze vrije tijd, oh nee leisure, te managen. Je kent het wel: niveautje IQ van 80. Ik krijg er op m’n werk regelmatig CV’s van binnen.

Pappies leren dat ze concepten moeten neerzetten om elkaar vervolgens eindeloos te gaan kopieren. Maar goed, zelfs dat is nog te accepteren. Waar ze me echt het bloed mee onder de nagels vandaan halen is de manier hoe ze hun feesten, oh nee events, promoten. Spam met tergend slechte persberichten die een illegaal nog beter zou kunnen schrijven.

Lieve promotors. Lees je berichten na. Zorg dat er geen taalfouten inzitten, maar bovenal, kom niet met beeldspraak als:

“Alle zintuigen worden geprikkeld in dit fantastische event”.

Grootspraak als:

“ …. is per direct op zoek naar personeel voor zowel het sfeervolle restaurant en de trendy nachtclub.”
(Noem je eigen club alsjeblieft niet trendy. Vooral niet als je zelf ook wel weet dat er gewoon gesproken mag worden van een schrale kuttent)

Constateringen als:

“De vocale skillz komen van MC ……., een van de meest geboekte Masters of Ceremonies van het moment.”
(geen Z achter woorden die met een S eindigen als je niet grappen aan het maken bent over Urban)

De tyfus. Wat GA ik hier SLECHT OP DINSDAG van zeg.

3 responses to “SLECHT GAAN OP DINSDAG

  1. perre; theKitchen brengt hetzelfde gerecht met nieuwe ingredienten. Geniet van de kunst en de muziek en waan jezelf in Nergensland. Leon maakt gebruik van zijn artistieke vrijheid om TWSTd in theKitchen te brengen, de flyer is hier het bewijs van. Verder zal weer een nieuwe dj (Dirklectisch) en liveact (Chris mo’mills) spelen naast onze residents (Sebastiaan Hills en Roderik Bratianu) om u te plezieren.
    een platform voor nieuw talent.. bla bla bla..

    ben blij dat jij onze haat vertegenwoordigd op dat fijne blogje van je.

    LOBBI

  2. pfff ik zit bij dit soort mensen op school joh, moet je voorstellen hoe slecht ik t trek

Leave a Reply

