Que no

jody-bernal

Een paar jaar geleden ben ik op raadselachtige wijze beland op een feestje van een paar gasten die ik het beste zou omschrijven als type Joegoslavische moordcommando. Daardoor was de avond al vrij bizar te noemen. Maar wat er toen gebeurde, dat sloeg echt alles. De deur werd opengedaan en er kwam 1,65 meter aan zonnebankbruine culturele armoede binnengelopen. Het was Jody Bernal.

Afgelopen week kreeg ik op m’n werk een mailing van een boekingsbureau van artiesten die onder andere Jody Bernal doen. En ik kan jou, lieve lezer, verklappen dat ik daar blij van werd. Heel erg blij. Hieronder een paar zeer hilarische quotes uit het stuk over Jody Bernal:

“Eigenlijk is het heel simpel: Je hebt latinpop èn je hebt latinpop.”

“Hoewel het nummer zelf ijzersterk is (met een heerlijk refrein en een geweldig Zuid-Amerikaans ritme dat je onmiddellijk grijpt), waren het natuurlijk ook Jody’s uitstraling en wijze van zingen die het nummer een behoorlijke meerwaarde gaven.”

“De carriere van Jody Bernal telde tot nu toe vele hoogtepunten.”

2 responses to “Que no

  1. Dude! Ik zag die gast rond kerst nog in een bioscoop in Eindhoven kerstliedjes zingen zonder microfoon met een ghetto-blaster als backingtape en 2 van de allerschraalste kerstvrouwen die je ooit gezien hebt! How’s that voor een hoogtepunt.

    Also, hoek me op met die blogroll!

  2. dat was een mooi avondje

Leave a Reply

