Keith Richards x Annie Leibovitz

In 2006 was ik in Miami, bakermat van platte cultuur die ik zeer goed kan waarderen. Via iemand van het hotel waarin ik verbleef kregen we een hook-up voor een klein feestje in een restaurant in downtown Miami.

Downtown Miami was toen puur een business district waar ‘s avonds amper horeca zat dus ik was extra nieuwsgierig. Daar aangekomen bleek het een oude bank te zijn met een hele toffe ambiance. Maar m’n avond werd helemaal gemaakt toen Keith Richards aka Kies Richards himself vrij ontspannen de tent binnen kwam lopen. Het toffe van Nederlanders is dat ze normaal altijd extra anti-starstruck zijn, zo van: ik zie heus wel dat Brad Pitt daar zit maar fok hem, ik doe gewoon net alsof ik ‘m niet herken. Maar bij Keith Richards, de R in rock ‘n roll, ligt dat toch net even anders. Het ging nog net niet zo ver dat ik met ‘m op de foto wilde.

Daarom vind ik dit filmpje ook zo tof. Annie Leibovitz die Kies gewoon even verteld dat hij niet moet poseren voor een Louis Vuitton campagne, omdat hij Hij is.

Leave a Reply

