Gaya

gaya

Holland’s got talent! Ik heb m’n huiswerk goed gedaan en speciaal voor jullie, mijn lieve lezers, een parel ontdekt. Het gaat om soon-to-be superstar-extraordinaire Gaya, op wiens clip ik gewezen werd.

Een clip waar Michel Gondry, Chris Cunningham en vooral ook Hype Williams nog heel veel van kunnen leren. Wat een visueel spektakel! Niet in de minste plaats vanwege de fabelachtige belichting, de on-point montage, maar natuurlijk ook zeker door de ultrasexy Gaya, die als een gazelle over de dansvloer glijdt alsof het de savannes van Zimbabwe zijn.

En laat me niet beginnen over haar absurde inlevingsvermogen. Wat een prachtige zwoele blikken trekt ze zeg. Kate Moss eat your heart out.

Nee, dan de achterban van Gaya. Hier blijkt ook talent te zitten. Tekstueel talent welteverstaan. Besef deze reactie van ‘arrobliow‘ even:

“The purity of your heart is evident in your music. The wonder and beauty of who you are embraces the listener and leaves them floating on clouds of cosmic essence, You are manifesting a life of joy and that inspires all to honour your passionate vision. I wish you a transformational journey of soulful exploration that you may live your dream and embrace your destiny.”

Bam! Geniet er van.

4 responses to “Gaya

  1. ik vind het leuker als je leuke dingen op je blog zet

  2. ook is de naam zo treffend gekozen:
    Gaya:moeder aarde!
    daar moet een heel team op zitten !
    een briljant team !
    x

  3. Dit is zo slecht dat ik er niet eens om kan lachen (of toch stiekem wel hehe)

  4. onwijs goed, waar kan ik haar zien optreden?

Leave a Reply

