SLECHT GAAN OP DINSDAG

daten-in-het-donker

Vandaag, lieve lezer, gaan we slecht met John de Mol. Hij stuurde me vanochtend namelijk een Hyves bericht. Weliswaar had hij deze opdracht uitbesteed aan een van z’n medewerkers, maar toch. Ik kreeg een notificatie in m’n mail dat ene ‘Daten in het Donker’ me een bericht had gestuurd. Ik klikte de link aan en trof deze mail in m’n inbox aan:

“HaiPerre,

Zag je profiel op hyves en vroeg me meteen het volgende af.
We zijn momenteel bezig met een nieuw programma voor Talpa Producties; Daten in het Donker.
Het programma gaat vanaf 30 maart lopen op RTL 5 en wordt gepresenteerd door Renate Verbaan.
Nu zijn wij op zoek naar leuke en vlotte kandidaten die hieraan willen meewerken.
3 mannen en 3 vrouwen gaan voor drie nachten in een luxe villa in het Gooi verblijven.
Zij ontmoeten elkaar alleen in een donkere ruimte.

Laat even weten of dit je iets lijkt. Vond het echt wat voor jou.

Hoor het graag,

Groetjes …”

Het eerste wat ik me natuurlijk afvroeg was hoe de fok John’s medewerkster op m’n profiel terecht kwam. Misschien ken ik haar wel, ze vind me namelijk ‘leuk en vlot‘ en is van mening dat dit ‘echt iets voor mij’ is. Opeens bekroop me het gevoel hoe classic het zou zijn om mee te doen. 3 Dagen in een huis met camera’s gaan zitten en de strijd aan gaan met een paar Jan- en Truus-modaaltjes. Echter, na die gedachte voelde ik me ineens heel erg mid-twintig-single-en-werkend.

Maar omdat IK, de vriendelijke arrogantie zelve, de altijd-alles-kut-vinder, daar veel te cynisch en naar voor ben werd ik licht recalcitrant en stuurde een berichtje terug:

“Dag ….,

Zag je berichtje op Hyves en vroeg me meteen het volgende af: Via wie kom je bij mij terecht? En hoezo lijkt het je echt iets voor mij?

Ik moet zeggen, ik ben heel erg fan van vrouwen en ook luxe villas in het Gooi kunnen m’n goedkeuring wel wegdragen, maar 3 dagen lang in het donker semi-ongemakkelijke gesprekken gaan voeren met ‘singles die op zoek zijn’ en vast hele leuke, gezellige hobby’s hebben…. Ehm, nee.

Maar, ondanks dat hou ik me wel aanbevolen voor een berichtje terug met de antwoorden op mijn eerste 2 vragen, daar ik extreem nieuwsgierig ben.

Groetjes,

Perre”

Nog geen antwoord terug gehad. SLECHT GAAN OP DINSDAG!

One response to “SLECHT GAAN OP DINSDAG

  1. Vooral dat in het donker lijkt me niet goed. Wil John ons soms behoeden voor de foute keuzes die men kan maken op grond van fysieke aantrekkingskracht?
    Help.

Leave a Reply

