Zwarte Lola aka kalkgate

kalk

Kalk is een aanduiding voor een aantal alkalische zouten van calcium, zoals calciumoxide (ook wel ongebluste kalk), calciumhydroxide (gebluste kalk) en calciumcarbonaat en calciumwaterstofcarbonaat. 1 Keer eerder had ik niet zo’n goede ervaring met kalk. Dat was op het lanceringsfeest van VICE. Gevalletje broek onder de kalk in verband met lam uitglijden. Gisteren, op het beste feest van 2009, was er wederom kalk aanwezig. En niet zo’n klein beetje ook.

Toen ik vanmiddag wakker werd, heb ik de schade bekeken. Jasje. Check. Broek, dubbelcheck. Schoenen, driedubbel check. Jas, vierdubbel check. Maar je weet pas echt dat het een goed feest was als zelfs je handschoenen, die in de zakken zaten van je jas die in de garderobe lag, totaal onder de kalk zitten.

Lieve Lola, Petrovsky & Ramone, Mo’tje Manager en Patta crew, bedankt voor een krankzinnig harde party.

5 responses to “Zwarte Lola aka kalkgate

  1. Lol, i love you but you’re bringin me down. De tering wat waren wij naar de tering.

  2. Lola* I love you but you’re bringin me down.

  3. Ik sta open voor alle schoonmaaktips..

  4. Grappig, ik zat gister naast Miss Odd Kidd (speelde op Vice Party) in de plane naar Amsterdam

  5. Maar echt. Wat een feest. Wat een goeie tijd.
    Oh en Juleske: ik hoorde van Sandeman dat je azijn over je shirt en broek kunt gooien en de boel dan in een emmer met lauwwarm water en kledingwasmiddel moet laten inweken.

    ‘n shit.

Leave a Reply

