Stage lopen bij DIESEL in Italie?

italia
Lieve NICEANDIMPORTANT.COM lezers, m’n collega’s van DIESEL in Italie zijn op zoek naar een stagiair(e)!

Dus: doe je een studie in de richting van digitale media, mode en/of kunst, ben je tussen de 21 en 27 jaar oud, spreek je vloeiend Engels en ben je down om 6 maanden in Italie te gaan wonen en je ass er voor heel weinig geld vanaf te werken?

Stuur me dan een berichtje + CV zodat ik je eventueel in contact kan brengen met Italie. Gewoon doen.

4 responses to “Stage lopen bij DIESEL in Italie?

  1. Malou Muijen

    hallo,

    Het lijkt me hardstikke leuk om stage te komen lopen in Italie bij diesel, waar kan ik mijn CV naar toe sturen ?

    Vriendelijke groeten,
    Malou Muijen

    Gentile signore/signora,

    Sono Malou Muijen,

    Ho letto sul site http://www.itsnicetobeimportantbutitsmoreimportanttobenice.wordpress.com
    Che offrite un posto di lavoro/stage.
    Mi domando se è ancora disponibile.
    Vengo dall’Olanda.
    E se avete intersesse, vi mando il mio CV.

    Distinti Saluti.

    Malou Muijen

  2. Wow, wat super!
    op welk email adres kan ik je mailen?
    Groetjes,

    Valerie

  3. Hoi Valerie,

    Ik snap niet helemaal of jij ook een reactie schrijft naar diesel of een reactie op mijn bericht.
    Voor de tweede periode ( februari 2010 tot juni 2010 ) ben ik namelijk ook nog opzoek naar een stage plaats.
    Ik hoop dat ik nog iets van je hoor.
    Je kunt me mailen op m.muijen@sintlucas.nl

    Distinti Saluti.

    Malou Muijen

  4. delphine de smet

    Beste

    Ik ben dringend op zoek naar een stageplaats marketing in Italië.
    Kunt u mij hierin helpen?

    Mvg

    Delphine De Smet

Leave a Reply

