Swingbeat

Gisteren heb ik een lange discussie gehad over Swingbeat. Ik vond Swingbeat vet. Daarom ga ik vanaf nu op NICEANDIMPORTANT.COM aandacht geven aan Swingbeat. En, als je al mens het besluit hebt gemaakt om aandacht te geven aan Swingbeat, dan ben je aan jezelf verplicht om te beginnen met een parel uit de Swingbeat-geschiedenis. Vandaar dus. Adina Howard – Freak Like Me. Video van Hype Williams.

2 responses to “Swingbeat

  1. er is maar een track de hardste swingbeat track..
    welke? dat kan ik niet zomaar zeggen.

  2. Dit is niet echt swingbeat toch? Check 90srbjunkie.blogspot.com trouwens.

Leave a Reply

