Daily Archives: December 24, 2008

Last post for Christmas

dollar-lamp

Vanwege wat last-minute kerstinkopen liep ik net in de Kalverstraat aka de hel op aarde. Het viel me op dat er niet zo veel te merken was van de recessie. Mensen waren geld aan het uitgeven. Zeer goed idee in dit jaar waar het niet helemaal lekker loopt. Daarom ben ik zo’n fan van deze lamp. Stuart Karten Design maakte ‘m.

Spend money!

Lieve mensen, ik wens jullie allemaal een fijne kerst, met een speciale groet voor alle mensen die bij een bank of bij General Motors werken.

Busta & Timberland

Het is een oude, maar dit clipje vind ik zo briljant. Timberland en Busta in de studio. Busta een beetje stoer doen voor de camera tot ie per ongeluk de hook voor een nummer inspeelt. Check vooral z’n gezichtsuitdrukking op 1.46  en de reactie van Timberland, die in een paar seconden de rest van de track inspeelt. Sick.

NIKE pitbull by Vinti Andrews

nike-pitbull

Vinti Andrews maakt van verschillende windrunner jasjes nieuwe items. Op zich zijn die best tof maar ze halen het niet bij deze top-pitbull die ze uit schoenen heeft gemaakt. Er staat er een in Londen, en een in Tokyo.

Volkswagen x Dali

volkswagen-dali

Volkswagen zette deze Dali geinspireerde advertentie in het Duitse tijdschrift Art Investor. Hard.